29. 5. Jak využít AI (nejen) v marketingu pro hotel II.

Cena pro členy AHR ČR:
6 776 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky. 

Cena pro nečleny:
8 700 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky. 

ceny jsou za osobu

Chcete se ponořit hlouběji do světa umělé inteligence a rozšířit své schopnosti využívání AI ve Vaší profesionální praxi? Hledáte způsoby, jak dále zefektivnit Vaši každodenní práci a kreativně využívat pokročilé AI nástroje? Přemýšlíte nad tím, jaké nové možnosti a aplikace umělé inteligence mohou přinést do Vašeho oboru?

Kurz je určen:

Pokročilý kurz je určen pro ředitele hotelu, marketingové specialisty, správce sociálních sítí a všechny klíčové zaměstnance, kteří již mají zkušenosti s AI a chtějí své znalosti a dovednosti posunout na vyšší úroveň.

Co Vám kurz přinese:

V rámci tohoto pokročilého kurzu se účastníci ponoří hlouběji do světa umělé inteligence. Kurz je navržen tak, aby rozšířil a prohloubil znalosti o funkčních principech generativní umělé inteligence. Účastníci se seznámí s pokročilými technikami a postupy pro efektivní využití AI ve své profesní praxi. Získají přehled o nejnovějších AI nástrojích na trhu, které mohou integrovat do svých pracovních procesů, aby zvýšili svou efektivitu a inovativnost.

Program kurzu:

  • Úvod do Efektivního využití AI nástrojů
  • IdeoGram - Zefektivnění vizuálního marketingu
  • HeyGen - Nová éra videoobsahu
  • Elevenlabs - Revoluce ve tvorbě mluveného slova
  • Fireflies - Inteligentní zaznamenávání schůzek
  • Looka - AI tvorba loga a brandových materiálů
  • Aragon - Profesionální fotografie na klik
  • AudioPen a ROWS - Převod hlasu na text a práce s daty
Kapacita kurzu je již naplněna. Máte-li zájem o zařazení do seznamu náhradníků, napište nám na skodna@ahrcr.cz. Pokud se místo uvolní, budeme Vás bezprostředně kontaktovat.

V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte projektovou manažerku

+420 778 070 628
skodna@ahrcr.cz

Možná si vyberete některý z našich dalších kurzů?

22.5. Recepční profesionál - Zákaznický servis

Více

Víte, že recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení? Víte, že vše na hotelu či penzionu začíná a končí na recepci? Chcete vše poznat na konkrétních názorných příkladech ze života?

Seminář je veden názornou, zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi. 

Je určen pracovníkům recepce, supervizorům, vedoucím směny, příp. i pracovníkům v první linii, kteří přicházejí do kontaktu s hostem.

Co Vám kurz přinese:  

Seznámíte se krom obvyklých rutinních procedur s problematikou správného vystupování a profesionální komunikace pracovníků recepce s hostem. Jak proaktivně řešit potřeby zákazníků a předcházet konfliktům. Naučíte se, na co se při komunikaci zaměřit. Osvojit si techniky prozákaznického přístupu (co do úst a mezi gesta recepčního patří a co naopak nepatří). Zjistíte přesně, v čem spočívá skutečná profesionální péče o hosty, která zásadním způsobem ovlivňuje jejich celkovou spokojenost. Pozornost je věnována důležitosti vedení informačních toků a spolupráce a efektivní komunikace mezi střediskem recepce a ostatními odděleními hotelu. Procvičíte si jak a kdy využít proaktivní nabídky služeb.

pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –

Certifikát AHR ČR 

vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 470 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –

Certifikát AHR ČR 

vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


23.5. Krizové situace v provozu a psychologická podpora - Kurz je již plně obsazen.

Více

Chcete být dobře psychologicky připraveni na krizové situace ve vašem hotelu či restauraci?

Potřebujete si být více jistí tím, jak se zachovat, když se ve vašem provozu stane nenadálá stresující událost, jako např. závažný úraz, živelná katastrofa nebo třeba přepadení či se setkáte s agresivním chováním?  Zkrátka chcete být lépe připraveni na mimořádné krizové situace ve vašem provozu?  

Kdy kurz využít

To, co se na kurzu naučíte, využijete v praxi, když se setkáte s nenadálou mimořádnou událostí v provozu. Jako např. náhlé úmrtí či úraz, živelná katastrofa, násilí, přepadení či vloupání, krádež, výhružný telefonát., ale i kontaktu s agresivním hostu a další. Tyto situace, ale můžete zažít i ve vašem každodenním životě, když se potřebujete uklidnit před náročným úkolem nebo se prostě jen tak chcete cítit lépe a být lépe psychicky připraveni na to, co nám běžný život přináší.

pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


11.6. HOUSEKEEPING, modul III.

Více

Zajímáte se o sledování a řízení nákladů na úseku Housekeepingu související s fluktuací či absencí pracovníků?  Řešíte, jaká je motivace a spokojenost členů Vašeho týmu? Nebo Vás zajímá vše, co se vzdělávání pracovníků Housekeepingu týká?

Porozumíte lépe řízení nákladů. S přihlédnutím k tomu, že jeden z největších nákladů, a nejen na oddělení Housekeepingu, představují náklady na zaměstnance.

Naučíte se definovat vzdělávací potřeby a sestavit tréninkové plány, které zaujmou a zajistí profesní rozvoj Vašeho týmu. Jak efektivně rozvíjet zaměstnance a využívat nové trendy ve vzdělávání. Co lze očekávat od řadových zaměstnanců, jak je motivovat, jak je trénovat a jak si je i udržet

Kurz je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí. Stejně jako řadovým zaměstnancům, kteří si chtějí osvojit praktiky efektivní komunikace.

Seminář je volným pokračováním seminářů Housekeeping I. a II.  Absolvování těchto modulů není podmínkou k účasti na modulu III.


Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


pro nečleny: 8 470 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.



Zbývá posledních 7 míst.

13. 6. Revenue management II.

Více

Máte už znalosti základů Revenue Managementu z předchozích kurzů či publikací a chcete si vyzkoušet, jak funguje příprava předpovědi tržeb či rozpočtu? Pojďte s námi zjistit, jak funguje svět Revenue managementu a jak naše rozhodnutí o cenové politice mohou změnit finanční výsledky.  

Co Vám kurz přinese:

  • Pomůžeme Vám rozvinout hlouběji vaše znalosti Revenue Managementu a vyzkoušet si přípravu forecastu a rozpočtu
  • Společně nahlédneme do procesu vlivu segmentace a cenotvorby na maximalizaci tržeb
  • Oproti kurzu Revenue Management I., který je spíše teoretický, je II. část naopak více zaměřena na praktické příklady a individuální cvičení
  • Účastníkům doručujeme vzít si s sebou notebook pro praktická cvičení

Kdy kurz využít

  • Chcete-li lépe porozumět procesu vlivu segmentace a cenotvorby na maximalizaci tržeb
  • Chcete-li lépe porozumět procesu přípravy rozpočtu a forecastu a vyzkoušet si přípravu na praktickém cvičení 
  • Chcete-li lépe pochopit cíl uplatňování Revenue managementu

Kurz je určen

Revenue managerům, majitelům hotelů, vedoucím rezervačního oddělení či oddělení recepce, kteří pracují s cenou a segmentováním ubytovacích kapacit a v budoucnu je čeká práce na přípravách rozpočtu nebo forecastu. Pro pracovníky, kteří již mají alespoň částečný teoretický základ Revenue managementu z předchozích kurzů či publikací a chtějí si znalosti rozšířit.  Kurz není příliš vhodný pro povozy menšího formátu.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 9 680 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


18. 6 . PR & Marketing hotelů

Více

Pro velký zájem, vypsán nový termín  tohoto kurzu.

Chcete zjistit, proč je hotelový marketing tak důležitý? Naučit se spravovat sociální sítě? Umět nastavit a vytvořit efektivní reklamy? Zvýšit povědomí o vaší značce? Budovat vztahy s médii?

Co Vám kurz přinese: Všichni to víme, dobrý marketing je v dnešním světě základním stavebním kamenem pro úspěšný business.

Kurz je určen:

Marketingovým koordinátorům, specialistům nebo manažerům, majitelům hotelů, správcům obsahu webu a sociálních sítí. Pro všechny, kteří se zajímá o marketing PR nebo chtějí s marketingem začít.

Kdy kurz využít

Pokud se potřebujete se seznámit s hotelovým marketingem,  digitálními nástroji, sociálními sítěmi a aplikacemi a dát vaší marketingové komunikaci strukturu.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


pro nečleny: 8 700 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.



Zbývá posledních 6 míst.