23.5. Krizové situace v provozu a psychologická podpora

Cena pro členy AHR ČR:
5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

Cena pro nečleny:
7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

ceny jsou za osobu

Stručný obsah:

Na každém pracovišti může dojít k nenadálé události charakteru extrémně stresujícího zážitku /např. náhlé úmrtí přirozené či násilné, agrese, požár, závažný úraz, přepadení, evakuace, výhružný telefonát, vydírání apod./.

Tento kurz vás seznámí s tím, jak lidé obvykle v podobných situacích reagují a jak se chovají.

Každý z nás se může stát svědkem či přímým zasaženým při mimořádné události. Účinná psychologická první pomoc napomáhá lepšímu zotavení po takové události a prevenci rozvoje posttraumatické reakce. 

Významná část kurzu bude věnována tomu, jak se může vedoucí pracoviště nebo týmu dobře postarat o svoje zaměstnance, kteří byli svědky či přímými zasaženými během mimořádné události. Jak rozpoznat ty, kteří jsou krizí více ohroženi, jakou formu podpory jim může poskytnout. 

Zmíněno  bude také téma pracovního vyhoření a základy prevence syndromu vyhoření.

Budeme mluvit o tom, jak rozpoznat ty v týmu, kteří mohou být více ohroženi při srážce s krizovou situací, jak jim nabídnout možnost následné podpory. Získáte konkrétní informace o možnostech následné odborné podpory pro ty, kteří byli krizí více zasažen

Kapacita kurzu je již naplněna. Máte-li zájem o zařazení do seznamu náhradníků, napište nám na skodna@ahrcr.cz. Pokud se místo uvolní, budeme Vás bezprostředně kontaktovat.

V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte projektovou manažerku

+420 778 070 628
skodna@ahrcr.cz

Možná si vyberete některý z našich dalších kurzů?

15.5. REZERVACE & UPSELLING

Více


Ovládají vaši zaměstnanci umění efektivních rezervací a zvýšení tržeb prostřednictvím upsellingu? Tento kurz je naučí, jak efektivně nabízet další služby, které nejen posílí vztahy s vašimi hosty, ale také významně zvýší vaše příjmy.

  • Optimalizace prodeje: Naučí se, jak maximalizovat využití kapacity vašeho zařízení a zvýšit jeho prodejnost nabídkou přidaných služeb.
  • Aplikace upsellingových technik: Získají praktické nástroje a techniky pro upselling, které mohou okamžitě využít na svém pracovišti.

Pro koho je kurz určen: Tento kurz je ideální pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v oblasti rezervací a zvlášť upsellingu. Je vhodný pro recepční v malých provozech, pracovníky rezervačního oddělení, supervisory, vedoucí rezervačních oddělení, provozní a majitelé hotelů a penzionů.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 7 865 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Zbývá posledních 5 míst.

16.5. Trendy a standardy profesionální obsluhy

Více

Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?

Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?

Ovládáte  základní gastronomická pravidla pro obsluhu a znáte současné trendy? 

Poznejte  základy psychologie zákazníků. Naučte se rozezant typy zákazníků. Jak s nimi jedna

Pro koho je seminář určen?

Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky

Co vám kurz přinese?

Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšení se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim můžete předejít. Zlepšení úspěšnosti prodeje.. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 470 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Zbývá posledních 3 míst.

17.5. Jak využít AI (nejen) v marketingu pro hotel

Více

Objevte svět umělé inteligence (AI)v hotelnictví spolu s Akademii AHR. Chcete zjistit, jak Vám může Umělá inteligence a její nástroje pomoci zefektivnit Vaši každodenní práci?  Chcete se dozvědět, jak zvýšit pomocí umělé inteligence vaši kreativitu a naučit se správně využívat nástroje AI? Poznejte, jaké jsou příklady a marketingové využití v praxi.

Ve spolupráci s AI Institutem exkluzivně vytvořeno  pro potřeby  hoteliérů.

Kurz je určen

ředitelům hotelu, Marketingovým specialistům, správcům sociálních sítí a všem klíčovým zaměstnancům, kterých se dotýkají marketingové úkony.

Kdy kurz využít

Při každodenní práci napříč organizační strukturou, například u tvorby obsahu, brainstormingu nových nápadů, reportingu, práce s daty nebo tvorby vizuálů. 

pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky. 

pro nečleny: 8 712 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky. 


22.5. Recepční profesionál - Zákaznický servis

Více

Víte, že recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení? Víte, že vše na hotelu či penzionu začíná a končí na recepci? Chcete vše poznat na konkrétních názorných příkladech ze života?

Seminář je veden názornou, zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi. 

Je určen pracovníkům recepce, supervizorům, vedoucím směny, příp. i pracovníkům v první linii, kteří přicházejí do kontaktu s hostem.

Co Vám kurz přinese:  

Seznámíte se krom obvyklých rutinních procedur s problematikou správného vystupování a profesionální komunikace pracovníků recepce s hostem. Jak proaktivně řešit potřeby zákazníků a předcházet konfliktům. Naučíte se, na co se při komunikaci zaměřit. Osvojit si techniky prozákaznického přístupu (co do úst a mezi gesta recepčního patří a co naopak nepatří). Zjistíte přesně, v čem spočívá skutečná profesionální péče o hosty, která zásadním způsobem ovlivňuje jejich celkovou spokojenost. Pozornost je věnována důležitosti vedení informačních toků a spolupráce a efektivní komunikace mezi střediskem recepce a ostatními odděleními hotelu. Procvičíte si jak a kdy využít proaktivní nabídky služeb.

pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –

Certifikát AHR ČR 

vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 470 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –

Certifikát AHR ČR 

vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


29. 5. Jak využít AI (nejen) v marketingu pro hotel II.

Více

Chcete se ponořit hlouběji do světa umělé inteligence a rozšířit své schopnosti využívání AI ve Vaší profesionální praxi? Hledáte způsoby, jak dále zefektivnit Vaši každodenní práci a kreativně využívat pokročilé AI nástroje? Přemýšlíte nad tím, jaké nové možnosti a aplikace umělé inteligence mohou přinést do Vašeho oboru? 

Kurz je určen:

Pokročilý kurz je určen pro ředitele hotelu, marketingové specialisty, správce sociálních sítí a všechny klíčové zaměstnance, kteří již mají zkušenosti s AI a chtějí své znalosti a dovednosti posunout na vyšší úroveň.

Co Vám kurz přinese:

V rámci tohoto pokročilého kurzu se účastníci ponoří hlouběji do světa umělé inteligence. Kurz je navržen tak, aby rozšířil a prohloubil znalosti o funkčních principech generativní umělé inteligence. Účastníci se seznámí s pokročilými technikami a postupy pro efektivní využití AI ve své profesní praxi. Získají přehled o nejnovějších AI nástrojích na trhu, které mohou integrovat do svých pracovních procesů, aby zvýšili svou efektivitu a inovativnost.

Program kurzu:

  • Úvod do Efektivního využití AI nástrojů
  • IdeoGram - Zefektivnění vizuálního marketingu
  • HeyGen - Nová éra videoobsahu
  • Elevenlabs - Revoluce ve tvorbě mluveného slova
  • Fireflies - Inteligentní zaznamenávání schůzek
  • Looka - AI tvorba loga a brandových materiálů
  • Aragon - Profesionální fotografie na klik
  • AudioPen a ROWS - Převod hlasu na text a práce s daty
Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 6 776 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky. 

pro nečleny: 8 700 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky. 


Zbývá posledních 4 míst.

11.6. HOUSEKEEPING, modul III.

Více

Zajímáte se o sledování a řízení nákladů na úseku Housekeepingu související s fluktuací či absencí pracovníků?  Řešíte, jaká je motivace a spokojenost členů Vašeho týmu? Nebo Vás zajímá vše, co se vzdělávání pracovníků Housekeepingu týká?

Porozumíte lépe řízení nákladů. S přihlédnutím k tomu, že jeden z největších nákladů, a nejen na oddělení Housekeepingu, představují náklady na zaměstnance.

Naučíte se definovat vzdělávací potřeby a sestavit tréninkové plány, které zaujmou a zajistí profesní rozvoj Vašeho týmu. Jak efektivně rozvíjet zaměstnance a využívat nové trendy ve vzdělávání. Co lze očekávat od řadových zaměstnanců, jak je motivovat, jak je trénovat a jak si je i udržet

Kurz je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí. Stejně jako řadovým zaměstnancům, kteří si chtějí osvojit praktiky efektivní komunikace.

Seminář je volným pokračováním seminářů Housekeeping I. a II.  Absolvování těchto modulů není podmínkou k účasti na modulu III.


Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


pro nečleny: 8 470 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.



13. 6. Revenue management II.

Více

Máte už znalosti základů Revenue Managementu z předchozích kurzů či publikací a chcete si vyzkoušet, jak funguje příprava předpovědi tržeb či rozpočtu? Pojďte s námi zjistit, jak funguje svět Revenue managementu a jak naše rozhodnutí o cenové politice mohou změnit finanční výsledky.  

Kurz je určen

Revenue managerům, majitelům hotelů, vedoucím rezervačního oddělení či oddělení recepce, kteří pracují s cenou a segmentováním ubytovacích kapacit a v budoucnu je čeká práce na přípravách rozpočtu nebo forecastu. Pro pracovníky, kteří již mají alespoň částečný teoretický základ Revenue managementu z předchozích kurzů či publikací a chtějí si znalosti rozšířit.  Kurz není příliš vhodný pro povozy menšího formátu.

Co Vám kurz přinese: 

Pomůžeme Vám rozvinout hlouběji vaše znalosti Revenue Managementu a vyzkoušet si přípravu forecastu a rozpočtu. Společně nahlédneme do procesu vlivu segmentace a cenotvorby na maximalizaci tržeb. Oproti kurzu Revenue Management I., který je spíše teoretický, je II. část naopak více zaměřena na praktické příklady a individuální cvičení. Účastníkům doručujeme vzít si s sebou notebook pro praktická cvičení

Kdy kurz využít

  • Chcete-li lépe porozumět procesu vlivu segmentace a cenotvorby na maximalizaci tržeb
  • Chcete-li lépe porozumět procesu přípravy rozpočtu a forecastu a vyzkoušet si přípravu na praktickém cvičení 
  • Chcete-li lépe pochopit cíl uplatňování Revenue managementu
Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 9 680 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.